Μαρτυρίες ενός προσκυνητή:
Ανέστης Μαυροκέφαλος Αλεξανδρούπολη Κωνσταντινούπολη-Σφράγισμα - Ταυτότητες - Αντίχριστος
Ανέστης Μαυροκέφαλος Αλεξανδρούπολη Κωνσταντινούπολη-Σφράγισμα - Ταυτότητες - Αντίχριστος
Επίσης να αναφέρω κάποιες προσωπικές εμπειρίες από τον Γέροντα Παΐσιο, σχετικά μ' αυτά τα θέματα.
Την περίοδο εκείνη ήταν και το θέμα των ταυτοτήτων.
Ο Γέροντας και πριν την εμφάνιση του προβλήματος μιλούσε για τα σημεία των καιρών και τον Αντίχριστο, όπου αυτός έκρινε. Στη συνέχεια με αφορμή την εξάπλωση του γραμμωτού κώδικα με τον αριθμό 666 στα προϊόντα και την προσπάθεια της πολιτείας να εκδώσει νέα δελτία ταυτοτήτων που θα περιείχαν όπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων σε μαύρη ταινία το 666 και την μορφή του διαβόλου, εκφράσθηκε περισσότερο.
Τότε ήταν επικίνδυνο να μιλά κανείς γι' αυτά τα θέματα και για το φόβο της πλάνης αλλά και για την αντίδραση. Πολλοί πνευματικοί πατέρες με θεολογική κατάρτιση απέφευγαν να απαντούν στα σχετικά ερωτήματα των πιστών και έστελναν ανθρώπους να πληροφορηθούν τις απόψεις του
γέροντα. Στην αρχή είχε δημιουργηθεί σύγχυση μέσα στο χώρο της εκκλησίας.
Ρώτησα τον Γέροντα σχετικά με τις καινούργιες ταυτότητες που επρόκειτο να εκδοθούν (τσιπάκι-
666-barcode) εάν πρέπει ή όχι να τις αποδεχθούμε και ποιά στάση να κρατήσουμε και ο Γέροντας μου απάντησε:
Για εμάς τους χριστιανούς που μας ενδιαφέρει το θέμα αυτό να μην βιαστούμε να τις παραλάβουμε
όταν εκδοθούν, ας πάρουν πρώτα αυτοί οι οποίοι δεν τους ενδιαφέρει το θέμα αυτό και ας αποφανθεί η Εκκλησιά και κάποιοι ειδικοί επί των θεμάτων αυτών. Η Εκκλησιά να πάρει μία σωστή θέση. Να
διαμαρτυρηθεί και να ζητήσει από το κράτος τουλάχιστον να μην είναι υποχρεωτική η νέα ταυτότητα. Να εξηγήσει και στους πιστούς να καταλάβουν ότι αν πάρουν την ταυτότητα αυτή θα είναι πτώση.
Συμπερασματικά πάντως εάν οι ταυτότητες περιέχουν αυτά τα στοιχεία (τσιπάκι-666-barcode) καλό θα είναι να τις αποφύγουμε και να αρνηθούμε να τις παραλάβουμε. Έλεγε χαρακτηριστικά: Θα κουβαλάμε τον διάβολο επάνω μας, λίγο πράγμα είναι αυτό !!!
Ο Γέροντας έλαβε θέση και μίλησε ξεκάθαρα. Δεν αρκέστηκε μόνο να απαντά στα πολλά ερωτήματα των πιστών, αλλά το έτος 1987 έγραψε τη γνωστή επιστολή που προαναφέραμε παραπάνω << Σημεία των καιρών -666-Αντίχριστος>>, όπου έγινε δεκτή με ανακούφιση και μέχρι σήμερα καθοδηγεί.
Πολλοί αναθεώρησαν τις απόψεις τους και συντάχθηκαν με τις απόψεις του Γέροντα.Επειδή προείδε ότι και στο μέλλον θα χρειασθεί,την έγραψε ιδιοχείρως και την υπέγραψε,για να μην αλλοιωθούν οι απόψεις του,που τις κράτησε μέχρι την κοίμησή του.
Επίσης την περίοδο εκείνη είχα ακούσει για κάποιον Μετρέγια (μέγας διδάσκαλος)που σημαίνει το σύνολο κάποιων ικανοτήτων ενός ανθρώπου,όπως σοφία, διδασκαλία,οραματισμό ενός νέου κόσμου κλπ.Αυτός ο συγκεκριμένος επιτελούσε και επιτελεί μεγάλα και κατά φαντασία ψευτοθαύματα θεωρώντας τον εαυτό του απεσταλμένο του Θεού,νέο Μεσσία.Κάποιοι θεωρούσαν τότε ότι αυτός συγκέντρωνε όλες τις ενδείξεις,ότι αυτός είναι ο αναμενόμενος Αντίχριστος.Αυτή την πληροφορία θεώρησα καλό να τη συζητήσω με το Γέροντα,όπως έκανα κάθε φορά με διάφορα ερωτήματα και προβληματισμούς που είχα και κρατούσα τις απαντήσεις του σε σημειώσεις (αρχείο)διαβλέποντας μελλοντικά ότι οι θέσεις και τοποθετήσεις του Γέροντα(καρπός προσευχής) θα αποτελέσουν στάση ζωής ,πυξίδα για τα δύσκολα χρόνια που έρχονται.
Να τι μου απάντησε ο Γέροντας:
Να μη βιαστούμε εμείς οι χριστιανοί να τοποθετηθούμε αν είναι αυτός ή όχι ο Αντίχριστος. Γιατί αν πούμε ότι είναι αν είναι αυτός ή όχι ο Αντίχριστος. Γιατί αν πούμε ότι είναι αυτός και στην συνέχεια αποδειχθεί ότι είναι κάποιος άλλος τότε θα κλονισθεί η εμπιστοσύνη του κόσμου προς τους χριστιανούς και θα μας θεωρήσουν αναξιόπιστους. Γιατί όπως όταν φυτεύουμε ένα φυτό, στην αρχή δεν να διακρίνουμε τι είδος φυτό είναι. Αυτό σιγά-σιγά το πραγματικό του πρόσωπο και ποιές είναι οι προθέσεις του.
Γέροντα του λέω, τελικά είναι ή όχι αυτός ο Αντίχριστος και ο Γέροντας μου απαντά:
Μάλλον αυτός είναι ο πρόδρομός του. Αυτός θα προετοιμάσει το δρόμο για τον ερχομό του Αντίχριστου.
Τελικά Γέροντα ζούμε στα έσχατα χρόνια, στα χρόνια της αποκάλυψης του Ιωάννου του Αντίχριστου. Σηκώνει τα χέρια του ψηλά και προσευχόμενος μου απαντά:
Στη δική σου τη γενιά είναι τα χρόνια του Αντίχριστου, εσείς θα τα ζήσετε και θα τον δείτε ζωντανά.
Ο Γέροντας για ότι είπε και έγγραψε ήταν καρπός προσευχής, πνευματικής ευαισθησίας και εσωτερικής πληροφορίας. Ήθελε να ζούμε πνευματική ζωή, να είμαστε καλά ενημερωμένοι και έτοιμοι για θυσίες. Ούτε να αδιαφορούμε ούτε να μας διακατέχει πανικός και αγωνιά. Να μας χαρακτηρίζει πνεύμα ομολογίας, όπου χρειασθεί και ανάλογα με τη θέση που κατέχει ο καθένας.
Σε νέους που τον ρωτούσαν αν πρέπει να νυμφευθούν γιατί μπορεί να συμβούν όλα αυτά τα αποκαλυπτικά, τους προέτρεπε να κάνουν οικογένεια και να εργάζονται, γιατί και στα χρονιά των διωγμών οι χριστιανοί το ίδιο έκαναν. Τα χρονιά μας, έλεγε είναι δύσκολα και θα χρειασθεί να ταλαιπωρηθούμε, ίσως και να μαρτυρήσουμε στη διάρκεια της μπόρας που θα ξεσπάσει.
Εδώ να αναφέρω χαρακτηριστικά ότι ο Γέροντας φανέρωσε σε κάποιους λαϊκούς και μοναχούς το μαρτύριο που θα υποστούν από τον Αντίχριστο. (Όπως μία περίπτωση ενός νέου, που ο γέρο Παΐσιος ερχόμενος σε κατάσταση πνευματική του έκανε αναπαράσταση με ένα ξύλο που κρατούσε στο χέρι του τον τρόπο του μαρτυρίου που θα υποστεί από τον Αντίχριστο, όπως κάποιου Αγιορείτη μονάχου όπου ο Γέροντας Παΐσιος του φανέρωσε ότι ο Θεός θα τον αξιώσει να ομολογήσει και να μαρτυρήσει για τον Χριστό ).
Να αναφέρω επίσης τη μαρτυρία ενός μοναχού όπου έγινε αυτόπτης μάρτυρας της εμπειρίας ενός προσκυνητή που είχε έρθει από την Αμερική για προσκύνημα στο Άγιο Όρος. Να τι μου ανέφερε ο μοναχός ο οποίος μόναζε σε Ιερά Μονή κοντά στον Γέροντα Παΐσιο.
Όταν ο προσκυνητής θέλησε να μπει στην εκκλησία για να προσκυνήσει, μια αόρατη δύναμη δεν τον άφηνε να εισέλθει μέσα. Τον εμπόδιζε, εκείνη τη στιγμή του παρουσιάζεται οφθαλμοφανώς ο διάβολος και του λέγει:<< Εσύ δικός μου είσαι>>. Ο προσκυνητής στη θέα και μόνο του διαβόλου έπεσε λιπόθυμος. Εκείνη την ώρα εγώ (μοναχός) και κάποιοι αδελφοί αντιληφθήκαμε το γεγονός και προσφερθήκαμε να τον βοηθήσουμε, να τον συνεφέρουμε.
Στην συνέχεια μετά από αρκετή προσπάθεια συνήλθε και μας τα διηγήθηκε, αλλά χωρίς να γνωρίζει το λόγο για τον οποίο έγινε αυτό. Του υποβάλαμε σε ερωτήσεις αν έχει ασχοληθεί με μαγεία, επίκληση πνευμάτων, γιόγκα κλπ. σχετικά ήταν αρνητικός. Προς το τέλος της συζήτησης μας ανέφερε τα εξής: στην Αμερική όπου ευρίσκεται είναι μέλος μίας ιδιωτικής τράπεζας, όπου τα μέλη για να κάνουν ανάληψη χρημάτων έχουν τοποθετήσει στο δεξί τους χέρι με ακτίνες λέιζερ ένα τσιπάκι. Τοποθετούν το χέρι στο μηχάνημα και έτσι κάνουν ανάληψη χρημάτων. Τότε και μόνο καταλάβαμε, λέει ο μοναχός, ότι η ψυχή αυτή είχε δώσει δικαιώματα στον διάβολο και είχε δαιμονική επήρεια. Στην συνέχεια τον παραπέμψαμε να συμβουλευτεί το Γέροντα Παΐσιο και να κάνει ότι του υποδείξει ο Γέροντας για να λυτρωθεί από αυτή την απρόσμενη εξέλιξη και ταλαιπωρία που είχε υποστεί.
Το γεγονός αυτό και μόνο καταδεικνύει το τι υπέστη ο άνθρωπος αυτός εν αγνοία του (χωρίς δικαιολογία) και με το γεγονός ότι αυτοί που προσπαθούν να επιβάλουν μία παγκόσμια δικτατορία, θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα, και στο μέτωπο των ανθρώπων όπου οι συνέπειες θα είναι οδυνηρές.
Ο άνθρωπος άμα γίνει δέκτη του σφραγίσματος στο χέρι και στο μέτωπο, μετά δεν θα μπορεί να αντιδράσει, να αντισταθεί και να επανέλθει στην πρότερη κατάσταση. Θα γίνει έρμαιο του πονηρού, θα έχει πάνω όλη τη δαιμονική ενέργεια. θα ενεργεί αυτοβούλως, αλλά με άλλες δυνάμεις (σατανικές).
Γι' αυτό θέλει προσοχή η στάση μας απέναντι σ' αυτά τα θέματα θα κρίνει και την ζωή μας όχι τη πρόσκαιρη και γήινη, αλλά την αιώνια, την ουράνια.
Ο Χριστός, η Παναγιά και όλοι οι Άγιοι να μας φωτίζουν, να μας ενισχύουν να είμαστε σε πνευματική εγρήγορση για να αντισταθούμε στην αντίχριστη δαιμονική λαίλαπα που έρχεται.
Μόνο με πνευματική ζωή θα τα βγάλει κανείς πέρα. Να μην απογοητευόμαστε. Αυτά τα δύσκολα χρόνια είναι μια ευλογιά γιατί μας αναγκάζουν να ζήσουμε πιο κοντά στο Χρίστο.
Είναι μια ευκαιρία για πιο πολύ αγώνα. Ο πόλεμος τώρα δεν θα είναι με όπλα, αλλά πνευματικός με τον Αντίχριστο. Μετά από τις κάρτες και την ταυτότητα, θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα, θα εκβιάζουν τους ανθρώπους να σφραγισθούν στο χέρι ή στο μέτωπο. Μόνο όσοι έχουν το σφράγισμα θα μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν και να εξυπηρετούνται.
Οι πιστοί που θ' αρνηθούν θα ταλαιπωρηθούν. Γι' αυτό από τώρα να συνηθίσουν να ζούν απλά και αν μπορούν να έχουν κανένα χωράφι, λίγα ελαιόδεντρα ή κανένα ζώο για τις ανάγκες της οικογενείας τους.
Δεν θα αφήσει ο Θεός αβοήθητους τους ανθρώπους. Απέρριπτε τη λογική και την τακτική μερικών που έλεγαν: << Τι και αν σφραγισθούν. Θα κάνω και το σημείο του σταυρού στο κεφάλι μου ή θα πάρω ταυτότητα και θα χαράξω και το σταυρό επάνω. Από μέσα δεν θα αρνηθώ>>.
Έλεγε σχετικά:
<<Αν οι σημερινοί άνθρωποι με την λογική τους ζούσαν στο καιρό των διωγμών δεν θα είχαμε κανένα μάρτυρα. Οι πρώτοι Χριστιανοί δεν έβαζαν καθόλου τη λογική αλλά ακράδαντα ομολογούσαν τον Χριστό και φλέγονταν για το μαρτύριο. Τους έδιναν αξιώματα, τους έλεγαν: Πές μόνο ότι δεν είσαι Χριστιανός και μέσα πίστευε στο Θεό σου, βάλε λίγο λιβάνι, κάνε ότι θυσιάζεις, μην κηρύττεις σ' αυτόν τον τόπο πήγαινε αλλού και όμως με τίποτα δεν αρνούνταν τον Χριστό. Με χαρά έτρεχαν να
μαρτυρήσουν για το Χριστό φλεγόταν από Θείο έρωτα>>.
Επίσης μου ανέφερε ο Γέροντας ότι πριν τον ερχομό του Αντίχριστου θα προηγηθούν τα γεγονότα που έχουν σχέση με την Κωνσταντινούπολη, κατά την διάρκεια των οποίων η Ελλάδα θα πονέσει πολύ, μεταφράζοντας τον πόνο αυτό σε έλλειψη και στέρηση αγαθών, μεγάλης θλίψης, φοβίας, αστάθειας για την πορεία των εξελίξεων. Στη διάρκεια των γεγονότων αυτών και κάτω από τον φόβο των εξελίξεων ο Ελληνικός λαός θα πιστέψει πολύ και επιστρέψουν όλοι στην Εκκλησία και στο Χριστό.
Ο Θεός βλέποντας τη μετάνοια και τις πολλές προσευχές που θα γίνονται θα λυπηθεί το Ελληνικό 'Έθνος και θα φέρει έτσι τα πράγματα ώστε να μην πάρει μέρος, γενικότερα στο πόλεμο που θα ξεσπάσει και δεν θα πάθει πολλά, όσα θα πάθουν τα κράτη που θα εμπλακούν στη σύρραξη (πόλεμο)
αυτή. Η Κωνσταντινούπολη θα δοθεί στην Ελλάδα γιατί έτσι θα είναι τα συμφέροντα των κρατών και θα λάμψη η Ορθοδοξία παγκοσμίως.
Μακάρι να ζούσα μερικά χρόνια ακόμη για να έβλεπα τη δόξα της Ορθοδοξίας ...έλεγε χαριτολογώντας.
Την περίοδο αυτή ο Θεός θα δώσει πλούσια την χάρη του στον κόσμο έτσι ώστε να ενισχυθούν πνευματικά.
Επίσης να αναφέρω κάποιες τελευταίες επισημάνσεις του Γέροντα που είναι επίκαιρες. Έλεγε χαρακτηριστικά: Το να ενδιαφέρεται κανείς τώρα και να ανησυχεί για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το έθνος μας είναι ομολογία, γιατί η Πολιτεία τα βάζει με τον θείο νόμο. Ψηφίζει νόμους ενάντιους στο νόμο του Θεού. Γι' αυτό όσοι έχουν αντίληψη του κινδύνου πρέπει να εναντιώνονται στις τάσεις αυτές.
<<Παλιά, αν ένας ευλαβής ασχολείτο με την κατάσταση στον κόσμο, δεν πρέπει να ήταν καλά, ήταν για κλείσιμο στον Πύργο. Σήμερα αντίθετα, αν ένας ευλαβής δεν ενδιαφέρεται και δεν πονάει για την κατάσταση που επικρατεί στον κόσμο, είναι για κλείσιμο στον Πύργο>>...
Και ελάχιστοι είναι οι Χριστιανοί που συνειδητοποιούν που βρίσκεται η πρώτη γραμμή του πολέμου. Έλεγε ο Γέροντας Παΐσιος για τον εαυτό του: <<Αν βρεθώ σε άγνωστο τόπο, θα είναι σαν να βρίσκομαι στον Παράδεισο. Δεν θα με ξέρει κανείς, θα έχω το πρόγραμμα μου, θα ζήσω καλογερικά, όπως θέλω. Βλέπεις όμως, όταν τελειώνει ο πόλεμος, τότε απολύεται κανείς.
Τώρα έχουμε πόλεμο, πνευματικό πόλεμο. Πρέπει να είμαι στην πρώτη γραμμή. Πόσοι δαιμονισμένοι, πόσοι αναρχικοί, πόσοι πλανεμένοι έρχονται, για να τους επισφραγίσω την πλάνη τους>>. Το κλίμα είναι στην εποχή μας πολύ θολό διότι και άνθρωποι της εκκλησίας ξεγελιούνται από τις ψευτοαγάπες πες του πανθρησκευτικού ανακατέματος.
Την περίοδο εκείνη ήταν και το θέμα των ταυτοτήτων.
Ο Γέροντας και πριν την εμφάνιση του προβλήματος μιλούσε για τα σημεία των καιρών και τον Αντίχριστο, όπου αυτός έκρινε. Στη συνέχεια με αφορμή την εξάπλωση του γραμμωτού κώδικα με τον αριθμό 666 στα προϊόντα και την προσπάθεια της πολιτείας να εκδώσει νέα δελτία ταυτοτήτων που θα περιείχαν όπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων σε μαύρη ταινία το 666 και την μορφή του διαβόλου, εκφράσθηκε περισσότερο.
Τότε ήταν επικίνδυνο να μιλά κανείς γι' αυτά τα θέματα και για το φόβο της πλάνης αλλά και για την αντίδραση. Πολλοί πνευματικοί πατέρες με θεολογική κατάρτιση απέφευγαν να απαντούν στα σχετικά ερωτήματα των πιστών και έστελναν ανθρώπους να πληροφορηθούν τις απόψεις του
γέροντα. Στην αρχή είχε δημιουργηθεί σύγχυση μέσα στο χώρο της εκκλησίας.
Ρώτησα τον Γέροντα σχετικά με τις καινούργιες ταυτότητες που επρόκειτο να εκδοθούν (τσιπάκι-
666-barcode) εάν πρέπει ή όχι να τις αποδεχθούμε και ποιά στάση να κρατήσουμε και ο Γέροντας μου απάντησε:
Για εμάς τους χριστιανούς που μας ενδιαφέρει το θέμα αυτό να μην βιαστούμε να τις παραλάβουμε
όταν εκδοθούν, ας πάρουν πρώτα αυτοί οι οποίοι δεν τους ενδιαφέρει το θέμα αυτό και ας αποφανθεί η Εκκλησιά και κάποιοι ειδικοί επί των θεμάτων αυτών. Η Εκκλησιά να πάρει μία σωστή θέση. Να
διαμαρτυρηθεί και να ζητήσει από το κράτος τουλάχιστον να μην είναι υποχρεωτική η νέα ταυτότητα. Να εξηγήσει και στους πιστούς να καταλάβουν ότι αν πάρουν την ταυτότητα αυτή θα είναι πτώση.
Συμπερασματικά πάντως εάν οι ταυτότητες περιέχουν αυτά τα στοιχεία (τσιπάκι-666-barcode) καλό θα είναι να τις αποφύγουμε και να αρνηθούμε να τις παραλάβουμε. Έλεγε χαρακτηριστικά: Θα κουβαλάμε τον διάβολο επάνω μας, λίγο πράγμα είναι αυτό !!!
Ο Γέροντας έλαβε θέση και μίλησε ξεκάθαρα. Δεν αρκέστηκε μόνο να απαντά στα πολλά ερωτήματα των πιστών, αλλά το έτος 1987 έγραψε τη γνωστή επιστολή που προαναφέραμε παραπάνω << Σημεία των καιρών -666-Αντίχριστος>>, όπου έγινε δεκτή με ανακούφιση και μέχρι σήμερα καθοδηγεί.
Πολλοί αναθεώρησαν τις απόψεις τους και συντάχθηκαν με τις απόψεις του Γέροντα.Επειδή προείδε ότι και στο μέλλον θα χρειασθεί,την έγραψε ιδιοχείρως και την υπέγραψε,για να μην αλλοιωθούν οι απόψεις του,που τις κράτησε μέχρι την κοίμησή του.
Επίσης την περίοδο εκείνη είχα ακούσει για κάποιον Μετρέγια (μέγας διδάσκαλος)που σημαίνει το σύνολο κάποιων ικανοτήτων ενός ανθρώπου,όπως σοφία, διδασκαλία,οραματισμό ενός νέου κόσμου κλπ.Αυτός ο συγκεκριμένος επιτελούσε και επιτελεί μεγάλα και κατά φαντασία ψευτοθαύματα θεωρώντας τον εαυτό του απεσταλμένο του Θεού,νέο Μεσσία.Κάποιοι θεωρούσαν τότε ότι αυτός συγκέντρωνε όλες τις ενδείξεις,ότι αυτός είναι ο αναμενόμενος Αντίχριστος.Αυτή την πληροφορία θεώρησα καλό να τη συζητήσω με το Γέροντα,όπως έκανα κάθε φορά με διάφορα ερωτήματα και προβληματισμούς που είχα και κρατούσα τις απαντήσεις του σε σημειώσεις (αρχείο)διαβλέποντας μελλοντικά ότι οι θέσεις και τοποθετήσεις του Γέροντα(καρπός προσευχής) θα αποτελέσουν στάση ζωής ,πυξίδα για τα δύσκολα χρόνια που έρχονται.
Να τι μου απάντησε ο Γέροντας:
Να μη βιαστούμε εμείς οι χριστιανοί να τοποθετηθούμε αν είναι αυτός ή όχι ο Αντίχριστος. Γιατί αν πούμε ότι είναι αν είναι αυτός ή όχι ο Αντίχριστος. Γιατί αν πούμε ότι είναι αυτός και στην συνέχεια αποδειχθεί ότι είναι κάποιος άλλος τότε θα κλονισθεί η εμπιστοσύνη του κόσμου προς τους χριστιανούς και θα μας θεωρήσουν αναξιόπιστους. Γιατί όπως όταν φυτεύουμε ένα φυτό, στην αρχή δεν να διακρίνουμε τι είδος φυτό είναι. Αυτό σιγά-σιγά το πραγματικό του πρόσωπο και ποιές είναι οι προθέσεις του.
Γέροντα του λέω, τελικά είναι ή όχι αυτός ο Αντίχριστος και ο Γέροντας μου απαντά:
Μάλλον αυτός είναι ο πρόδρομός του. Αυτός θα προετοιμάσει το δρόμο για τον ερχομό του Αντίχριστου.
Τελικά Γέροντα ζούμε στα έσχατα χρόνια, στα χρόνια της αποκάλυψης του Ιωάννου του Αντίχριστου. Σηκώνει τα χέρια του ψηλά και προσευχόμενος μου απαντά:
Στη δική σου τη γενιά είναι τα χρόνια του Αντίχριστου, εσείς θα τα ζήσετε και θα τον δείτε ζωντανά.
Ο Γέροντας για ότι είπε και έγγραψε ήταν καρπός προσευχής, πνευματικής ευαισθησίας και εσωτερικής πληροφορίας. Ήθελε να ζούμε πνευματική ζωή, να είμαστε καλά ενημερωμένοι και έτοιμοι για θυσίες. Ούτε να αδιαφορούμε ούτε να μας διακατέχει πανικός και αγωνιά. Να μας χαρακτηρίζει πνεύμα ομολογίας, όπου χρειασθεί και ανάλογα με τη θέση που κατέχει ο καθένας.
Σε νέους που τον ρωτούσαν αν πρέπει να νυμφευθούν γιατί μπορεί να συμβούν όλα αυτά τα αποκαλυπτικά, τους προέτρεπε να κάνουν οικογένεια και να εργάζονται, γιατί και στα χρονιά των διωγμών οι χριστιανοί το ίδιο έκαναν. Τα χρονιά μας, έλεγε είναι δύσκολα και θα χρειασθεί να ταλαιπωρηθούμε, ίσως και να μαρτυρήσουμε στη διάρκεια της μπόρας που θα ξεσπάσει.
Εδώ να αναφέρω χαρακτηριστικά ότι ο Γέροντας φανέρωσε σε κάποιους λαϊκούς και μοναχούς το μαρτύριο που θα υποστούν από τον Αντίχριστο. (Όπως μία περίπτωση ενός νέου, που ο γέρο Παΐσιος ερχόμενος σε κατάσταση πνευματική του έκανε αναπαράσταση με ένα ξύλο που κρατούσε στο χέρι του τον τρόπο του μαρτυρίου που θα υποστεί από τον Αντίχριστο, όπως κάποιου Αγιορείτη μονάχου όπου ο Γέροντας Παΐσιος του φανέρωσε ότι ο Θεός θα τον αξιώσει να ομολογήσει και να μαρτυρήσει για τον Χριστό ).
Να αναφέρω επίσης τη μαρτυρία ενός μοναχού όπου έγινε αυτόπτης μάρτυρας της εμπειρίας ενός προσκυνητή που είχε έρθει από την Αμερική για προσκύνημα στο Άγιο Όρος. Να τι μου ανέφερε ο μοναχός ο οποίος μόναζε σε Ιερά Μονή κοντά στον Γέροντα Παΐσιο.
Όταν ο προσκυνητής θέλησε να μπει στην εκκλησία για να προσκυνήσει, μια αόρατη δύναμη δεν τον άφηνε να εισέλθει μέσα. Τον εμπόδιζε, εκείνη τη στιγμή του παρουσιάζεται οφθαλμοφανώς ο διάβολος και του λέγει:<< Εσύ δικός μου είσαι>>. Ο προσκυνητής στη θέα και μόνο του διαβόλου έπεσε λιπόθυμος. Εκείνη την ώρα εγώ (μοναχός) και κάποιοι αδελφοί αντιληφθήκαμε το γεγονός και προσφερθήκαμε να τον βοηθήσουμε, να τον συνεφέρουμε.
Στην συνέχεια μετά από αρκετή προσπάθεια συνήλθε και μας τα διηγήθηκε, αλλά χωρίς να γνωρίζει το λόγο για τον οποίο έγινε αυτό. Του υποβάλαμε σε ερωτήσεις αν έχει ασχοληθεί με μαγεία, επίκληση πνευμάτων, γιόγκα κλπ. σχετικά ήταν αρνητικός. Προς το τέλος της συζήτησης μας ανέφερε τα εξής: στην Αμερική όπου ευρίσκεται είναι μέλος μίας ιδιωτικής τράπεζας, όπου τα μέλη για να κάνουν ανάληψη χρημάτων έχουν τοποθετήσει στο δεξί τους χέρι με ακτίνες λέιζερ ένα τσιπάκι. Τοποθετούν το χέρι στο μηχάνημα και έτσι κάνουν ανάληψη χρημάτων. Τότε και μόνο καταλάβαμε, λέει ο μοναχός, ότι η ψυχή αυτή είχε δώσει δικαιώματα στον διάβολο και είχε δαιμονική επήρεια. Στην συνέχεια τον παραπέμψαμε να συμβουλευτεί το Γέροντα Παΐσιο και να κάνει ότι του υποδείξει ο Γέροντας για να λυτρωθεί από αυτή την απρόσμενη εξέλιξη και ταλαιπωρία που είχε υποστεί.
Το γεγονός αυτό και μόνο καταδεικνύει το τι υπέστη ο άνθρωπος αυτός εν αγνοία του (χωρίς δικαιολογία) και με το γεγονός ότι αυτοί που προσπαθούν να επιβάλουν μία παγκόσμια δικτατορία, θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα, και στο μέτωπο των ανθρώπων όπου οι συνέπειες θα είναι οδυνηρές.
Ο άνθρωπος άμα γίνει δέκτη του σφραγίσματος στο χέρι και στο μέτωπο, μετά δεν θα μπορεί να αντιδράσει, να αντισταθεί και να επανέλθει στην πρότερη κατάσταση. Θα γίνει έρμαιο του πονηρού, θα έχει πάνω όλη τη δαιμονική ενέργεια. θα ενεργεί αυτοβούλως, αλλά με άλλες δυνάμεις (σατανικές).
Γι' αυτό θέλει προσοχή η στάση μας απέναντι σ' αυτά τα θέματα θα κρίνει και την ζωή μας όχι τη πρόσκαιρη και γήινη, αλλά την αιώνια, την ουράνια.
Ο Χριστός, η Παναγιά και όλοι οι Άγιοι να μας φωτίζουν, να μας ενισχύουν να είμαστε σε πνευματική εγρήγορση για να αντισταθούμε στην αντίχριστη δαιμονική λαίλαπα που έρχεται.
Μόνο με πνευματική ζωή θα τα βγάλει κανείς πέρα. Να μην απογοητευόμαστε. Αυτά τα δύσκολα χρόνια είναι μια ευλογιά γιατί μας αναγκάζουν να ζήσουμε πιο κοντά στο Χρίστο.
Είναι μια ευκαιρία για πιο πολύ αγώνα. Ο πόλεμος τώρα δεν θα είναι με όπλα, αλλά πνευματικός με τον Αντίχριστο. Μετά από τις κάρτες και την ταυτότητα, θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα, θα εκβιάζουν τους ανθρώπους να σφραγισθούν στο χέρι ή στο μέτωπο. Μόνο όσοι έχουν το σφράγισμα θα μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν και να εξυπηρετούνται.
Οι πιστοί που θ' αρνηθούν θα ταλαιπωρηθούν. Γι' αυτό από τώρα να συνηθίσουν να ζούν απλά και αν μπορούν να έχουν κανένα χωράφι, λίγα ελαιόδεντρα ή κανένα ζώο για τις ανάγκες της οικογενείας τους.
Δεν θα αφήσει ο Θεός αβοήθητους τους ανθρώπους. Απέρριπτε τη λογική και την τακτική μερικών που έλεγαν: << Τι και αν σφραγισθούν. Θα κάνω και το σημείο του σταυρού στο κεφάλι μου ή θα πάρω ταυτότητα και θα χαράξω και το σταυρό επάνω. Από μέσα δεν θα αρνηθώ>>.
Έλεγε σχετικά:
<<Αν οι σημερινοί άνθρωποι με την λογική τους ζούσαν στο καιρό των διωγμών δεν θα είχαμε κανένα μάρτυρα. Οι πρώτοι Χριστιανοί δεν έβαζαν καθόλου τη λογική αλλά ακράδαντα ομολογούσαν τον Χριστό και φλέγονταν για το μαρτύριο. Τους έδιναν αξιώματα, τους έλεγαν: Πές μόνο ότι δεν είσαι Χριστιανός και μέσα πίστευε στο Θεό σου, βάλε λίγο λιβάνι, κάνε ότι θυσιάζεις, μην κηρύττεις σ' αυτόν τον τόπο πήγαινε αλλού και όμως με τίποτα δεν αρνούνταν τον Χριστό. Με χαρά έτρεχαν να
μαρτυρήσουν για το Χριστό φλεγόταν από Θείο έρωτα>>.
Επίσης μου ανέφερε ο Γέροντας ότι πριν τον ερχομό του Αντίχριστου θα προηγηθούν τα γεγονότα που έχουν σχέση με την Κωνσταντινούπολη, κατά την διάρκεια των οποίων η Ελλάδα θα πονέσει πολύ, μεταφράζοντας τον πόνο αυτό σε έλλειψη και στέρηση αγαθών, μεγάλης θλίψης, φοβίας, αστάθειας για την πορεία των εξελίξεων. Στη διάρκεια των γεγονότων αυτών και κάτω από τον φόβο των εξελίξεων ο Ελληνικός λαός θα πιστέψει πολύ και επιστρέψουν όλοι στην Εκκλησία και στο Χριστό.
Ο Θεός βλέποντας τη μετάνοια και τις πολλές προσευχές που θα γίνονται θα λυπηθεί το Ελληνικό 'Έθνος και θα φέρει έτσι τα πράγματα ώστε να μην πάρει μέρος, γενικότερα στο πόλεμο που θα ξεσπάσει και δεν θα πάθει πολλά, όσα θα πάθουν τα κράτη που θα εμπλακούν στη σύρραξη (πόλεμο)
αυτή. Η Κωνσταντινούπολη θα δοθεί στην Ελλάδα γιατί έτσι θα είναι τα συμφέροντα των κρατών και θα λάμψη η Ορθοδοξία παγκοσμίως.
Μακάρι να ζούσα μερικά χρόνια ακόμη για να έβλεπα τη δόξα της Ορθοδοξίας ...έλεγε χαριτολογώντας.
Την περίοδο αυτή ο Θεός θα δώσει πλούσια την χάρη του στον κόσμο έτσι ώστε να ενισχυθούν πνευματικά.
Επίσης να αναφέρω κάποιες τελευταίες επισημάνσεις του Γέροντα που είναι επίκαιρες. Έλεγε χαρακτηριστικά: Το να ενδιαφέρεται κανείς τώρα και να ανησυχεί για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το έθνος μας είναι ομολογία, γιατί η Πολιτεία τα βάζει με τον θείο νόμο. Ψηφίζει νόμους ενάντιους στο νόμο του Θεού. Γι' αυτό όσοι έχουν αντίληψη του κινδύνου πρέπει να εναντιώνονται στις τάσεις αυτές.
<<Παλιά, αν ένας ευλαβής ασχολείτο με την κατάσταση στον κόσμο, δεν πρέπει να ήταν καλά, ήταν για κλείσιμο στον Πύργο. Σήμερα αντίθετα, αν ένας ευλαβής δεν ενδιαφέρεται και δεν πονάει για την κατάσταση που επικρατεί στον κόσμο, είναι για κλείσιμο στον Πύργο>>...
Και ελάχιστοι είναι οι Χριστιανοί που συνειδητοποιούν που βρίσκεται η πρώτη γραμμή του πολέμου. Έλεγε ο Γέροντας Παΐσιος για τον εαυτό του: <<Αν βρεθώ σε άγνωστο τόπο, θα είναι σαν να βρίσκομαι στον Παράδεισο. Δεν θα με ξέρει κανείς, θα έχω το πρόγραμμα μου, θα ζήσω καλογερικά, όπως θέλω. Βλέπεις όμως, όταν τελειώνει ο πόλεμος, τότε απολύεται κανείς.
Τώρα έχουμε πόλεμο, πνευματικό πόλεμο. Πρέπει να είμαι στην πρώτη γραμμή. Πόσοι δαιμονισμένοι, πόσοι αναρχικοί, πόσοι πλανεμένοι έρχονται, για να τους επισφραγίσω την πλάνη τους>>. Το κλίμα είναι στην εποχή μας πολύ θολό διότι και άνθρωποι της εκκλησίας ξεγελιούνται από τις ψευτοαγάπες πες του πανθρησκευτικού ανακατέματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου